Після
опрацювання матеріалів посібника 3-го модуля я з’ясувала, яким чином можна ефективно використовувати навчальні дослідження,
ознайомився з призначенням ключових, основних та змістових запитань проекту та
навчився ставити навчальні цілі які визначають конкретні завдання.
У
будь якого проекту, обов’язково повинна бути мета, а у навчального проекту мета
– це навчальні цілі, які ставить вчитель (координатор проекту) і вони мають:
· визначати
конкретні знання та вміння учнів та їх спосіб подання;
· наголошувати
на розвитку навичок 21 століття та навичок мислення вищих рівнів;
· бути
конкретними для того, щоб їх можна було оцінювати впродовж виконання всього
проекту;
· спиратися на
вимоги державних освітніх стандартів;
· формувати
навички потрібні для життя у 21 столітті.
Досягнення вищезазначених навчальних цілей можливе лише за умови вдалого
формування ключового, тематичних та змістових запитань проекту. Саме від
запитань залежить чи отримають учні ґрунтовні знання з важливої ключової теми
предмету.
Немає коментарів:
Дописати коментар