середу, 29 січня 2014 р.

Модуль_4. Рефлексія



Познайомилася з поняттям формуючого оцінювання та його видами. Сучасні стратегії оцінювання результатів роботи учнів у проекті, дозволяють об’єктивно визначити, що учні вже знають і вміють на початку виконання завдань проектів, що їм потрібно знати, вміти і головне, на мою думку, чому це важливо. Почала планувати свої варіанти методів та форм оцінювання учнів, які будуть зосередженим на знаннях та вміннях, які вони мають отримати під час роботі у проекті.
     Почала створювати сценарій презентації вчителя. Першим кроком створення презентації вчителя було проведення дослідження за обраною темою та співпраця з учнями, які також зробили вагомий внесок у мій проект. Наступне, за що я взялася, це оформлення мого дослідження. Останнім етапом моєї роботи були висновки.

Немає коментарів:

Дописати коментар